Gårdagens dressyrpass

Igår red jag dressyr tillsammans med mami i ridhuset. Mycket fokus på galoppen. Tyckte han var jättefin. Red fina runda serpentiner i förvänd galopp, några enkla byten, galopp från skritt osv. Han var jätte duktig. Han var explosiv och lyssnade bra men jag kände lite på honom att han var lite tröttare än i förrgår. 
 
Annars var allt bra, fina skänkelvikningar, öppnor osv. Så nöjd med honom nu verkligen. Jobbar på riktigt bra!
Idag ska jag hoppträna bebisen! Min lillasyster brukar ju göra det varannan vecka men nu ska jag göra det istället idag! Ska bli så kul :D
 

Kommentarer
Postat av: Olga

Gud vad Yngve och X-file är söta! Ah, dör! :O

2013-05-15 @ 17:20:20
Postat av: mikaela

åh va kul, lycka till! :D

2013-05-16 @ 13:48:57
URL: http://mikzzan.blogg.se

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0