Svar på lite frågor

Postat av: Ebba~Elin~Lisa

Hej! Fin blogg ni har! Här är våra frågor till dig. 

1.Vad heter du i mellan namn? 
2.Hur länge har du ridit? 
3.Hur många år är du? 

Det var 3 frågor! 

Vår blogg: www.rideerz.blogg.se

 
SVAR:
1. Mitt hela namn är Amanda Claudia Pellnäs
2. Sedan jag var 8 år, nu är jag 18, så 10 år ungefär
 
 
Postat av: Tussie & London - Med drömmar om SM

Kan inte du komma och fota DIV3 tävlingarna i vår? Både jag och Sara ska vara med med våra lag :D 
Vilken häst förutom Yngve har du fäst dig mest vid under åren du ridit? 
Hur är det att blogga tre st på en blogg?

 
SVAR: 
1. Haha jo kanske det! Beror på om det inte krockar med då jag tävlar (:
2. Orcus, min förra foderponny
3. Nu bloggar vi ju bara två stycken, och det tycker jag är absolut lagom! Blir lättare att kommunicera och hålla ansvar osv. 
Postat av: Isabelle

Är Yngve din första häst/ponny? 
Saknar du att rida ponny? 
Hur känns det att tävla storhäst, när du kan tävla mot folk som är mer än dubbelt så gamla som dig, det händer ju inte när man tävlar ponny?

 
SVAR: 
1. Min första egna häst som jag äger, men innan hade vi foderponny 
2. Ja det gör jag väldigt ofta. Ibland önskar jag att Yngve var d ponny och jag var 16. Herre vad vi hade ridit högre klasser då. Hade varit betydligt lättre! 
3. Det är ofta väldigt jobbigt faktiskt. Men just åldern mellan mig och ryttarna är väl inte det jobbigaste, visst lite tråkigare kanske. Tror det blir bättre gemenskap mellan ryttare i samma ålder. Det jobbigaste är att Yngve är så liten jämfört med de andra hästarna. Många domare dömer ner småhästar. 
 
Postat av: Anonym

Ställer samma fråga igen;) 

Hur kommer det sig att du började träna för Martin? Hur ofta tränar du för honom? 

Lägger till: 
Hur ofta tränar du för Lisa? 

Är du nöjd med din träningsmängd eller skulle du vilja träna oftare?

SVAR:
1. Jag började träna för Martin då jag fick erbjudande att hjälpa till på Martins stall, i och med det fick jag också lektioner. Just nu blir det så fort jag får ledighet, alltså lov, så vi hinner åka iväg och träna på vardagarna. 
2. Jag tränar, eller försöker träna för Lisa varje vecka, ibland blir det varannan. 
3.Nej jag tycker att en gång i veckan räcker och blir över. Jag måste kunna hinna ta in det jag lär mig, och sen kostar det ju. Ibland, som för någon vecka sedan, blev det tre träningar på en vecka, men det händer inte så ofta direkt. 
 
Postat av: Olga

Hur gammal är Yngve? =)

SVAR: 
Yngve är född 2002, så han fyller 11 i år

 


Kommentarer
Postat av: Tova

Åh! Orcus är en riktig liten gosis! ♥ Hade honom på ridläger på ROO gård. :) Ha det bäst!

2013-04-25 @ 20:24:33

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0