Scharf

Som ni säkert vet har jag letat efter min "drömhjälm" ett tag, vilket verkar vara lättare sagt än gjort. Nu kanske jag ändå har hittat en jag faktiskt tycker om, trots att den fortfarande inte uppfyller alla mina krav.
Den här hjälmen kommer från Scharf och kostar 1499:- vilket är överkomligt för en hjälm.
Precis som min Lamicell är den här hjälmen ställbar i nacken, och det tycker jag är superbra.Jag tycker om färgen och det enda jag egentligen inte tycker om är skärmen i läder, men den kan jag nog vänja mig vid eftersom att den ändå är väldigt snygg.
Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Tuuli Elmgren

Hittade den igår och har också fastnat för den!
Skulle du haft gummi, läder eller mocka?

2013-03-07 @ 17:48:40
URL: http://tuulielmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0