Mörkgrönt kanske?

Jag älskar utrustning, matchning och allt det som hör till och är nu sugen på att fylla på min outfitsgarderob lite. Jag har redan mycket utav det jag vill ha, men saknar något snyggt grönt. Jag har ett snyggt limegrönt set från BR som jag tycker väldigt mycket om, annars är det mest klargrönt jag har, vilket ser okej ut, men jag är inte kär i det ;P 
 
Därför blev jag lite suger på det mörkgröna schabraket (och pikén) från HV polos vårkollektion. 
 
Nu set det ju inte supergrönt ut på bilderna, särskilt inte schabraket, men så här ser de ut. Lite nedtonad färg, men ändå inte tråkig. 
Vad tror ni, snyggt på mina djur? 
 
Haha, båda ser ut som ponnysar på bilderna, men jag orkade inte leta efter bättre, så jaja! :D 
 
/Martina
 

Kommentarer
Postat av: AmandaB

Vackra Oscar och sprättis ;)

/Amanda

2013-04-01 @ 00:28:30
URL: http://fames.se/amandablomkvist
Postat av: Madde Andersson

Så de är storhästar ? ;)

Svar: Haha, oj, nej, det är dom ju inte! ^^
Tove Nodemar

2013-04-01 @ 23:47:57
URL: http://ricos.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0