Lite babbel

Hade ju tänkt sätta mig ned och skriva direkt när jag kom hem i onsdags, men då slocknade jag vid nio. I torsdags hopptränade jag på morgonen och sedan åkte jag med Amanda, var tillbaka vid sju och sedan åkte jag hem till Amanda och därefter bums i säng för att jag skulle upp och jobba igår och sedan direkt till lilla Amoure. Idag och imorgon har jag också fullt upp men nu ska jag försöka ta tag i bloggandet i alla fall :)
 
Hoppträningen i torsdags gick i alla fall bra, det var banhoppning så vi jobbade med lite olika linjer och sedan hoppade vi en bana med grund och omhoppning.
Jag fick hoppa banan när den låg på drygt 1m och det kändes bra, det enda problemet tycker jag är att när hindrena höjs upp lite grann så blir sprången lite "sega", vi hade precis samma problem när vi började hoppa 90 så det blir ju bara bättre och bättre, men det går rätt långsamt över så det känns lite som att han inte ska ta sig över felfritt, vilket han dock alltid gör som den kämpe han är <3
 
Igår red vi ut med Linda & Antargo och det blir nog en uteritt idag också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0