Dagens härliga ridpass

Red med Martina i ridhuset. Skrittade fram honom för hand och satt upp då han var varm. Gjorde som Lisa sa med spöt. Att jag liksom ställde in honom på hur jag ville att min skänkel skulle fungera och om han inte tog skänkeln lätt som en fjäder korrikerade jag med spöt. 

Det gjorde honom helt fantastisk. Han var så explosiv och lyssnade på mig till 200 % under hela ridpasset. Hans ökningar idag var amazing och ALLT fungerade. Att göra skänkelvikningar var lätt helt plötsligt och allt verkligen fungerade. Och inte bara att det fungerade, känslan var obeskrivlig. Red igenom LB:2an och det var riktigt bra faktiskt. Mamma filmade nästan hela tiden så satt ihop det till en film. 
 
Här är en snapshot. Alltså här är han ju ändå inte så ihop, han springer på fram och jag sitter dåligt. Fatta om jag får honom på bakbenen, lite mer ihop och rätar upp mig.. ajajaj vilken fin kille jag har! Titta på filmen och njut!
Filmen är från början av passet till slutet! Det ser ut som om jag skänklar mycket men gjorde det knappt alls. Måste bara få min skänkel mer stilla (:

Kommentarer
Postat av: Elin

Wow! Allt ser jättefint ut och ökningarna är helt fantastiska!

Svar: Åh tack så mycket!!
Tove Nodemar

2013-03-13 @ 09:12:18
URL: http://hopelessdreaming.blogg.se
Postat av: Tuuli Elmgren

Så VACKERT!

Svar: TACK :DKul att det inte bara är jag som tycker det hahaha
Tove Nodemar

2013-03-13 @ 20:55:48
URL: http://tuulielmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0