Trött och sliten men glad ändå

Sommarlovet till trots har jag inte hunnit med många sovmorgnar, och inte heller mycket mer än alla "måsten".
 
Trots att jag känner mig aningen trött och sliten är jag otroligt taggad på allting, i helgen är det tävling och om 10 dagar åker vi till Skåne. Mycket att se fram emot helt enkelt!
Amoures vecka ser ut som följer:
 
Måndag: Skritta ut
Tisdag: Hoppträning
Onsdag: Vila
Torsdag: Medryttare
Fredag: Dressyr
Lördag: Jogging
Söndag: Mantorp P80
Martina och jag körde lass med stöd och bommar igår, haha.
 

Kommentarer
Postat av: Fanny

När presenteras vinnaren av dekalpaketet? :)

Svar: Så fort vi har pratat med ansvarig för tävlingen, de har semester just nu. Det är okej att anmäla sig så länge :)
Tove Nodemar

2013-06-26 @ 14:46:13
URL: http://merlinsdagbok.horseworld.se
Postat av: Sofie

Är det möjligtvis AW ridläger som du ska åka på i Skåne?

2013-06-26 @ 18:04:09
URL: http://hoppryttarna.horseworld.se

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0