Studenten

Det här är är ju en hästblogg men tänkte att jag i alla fall kan sriva kort om att jag tog studenten i fredags!
 
I fredags tog jag allså studenten från musikgymnasiet Rytmus i Nacka, Stockholm. 
Det kändes så härligt med samtidigt så jobbigt. Älskar mina vänner så mycket och nu blir det aldrig detsamma som de tre tidigare åren vi haft tillsammans. 
Dock känns det så bra också för nu börjar allting på riktigt. Till hösten börjar jag KTH inför min resa att bli civilinengör. Jag har längtat och slitit så hårt och det ska bli så himla roligt. Det är också en utbildning som kommer leda till att jag kommer ha råd med eget stal, fina dressyrhästar och fina ponnysar till mina barn!
Min familj och jag! 

Kommentarer
Postat av: Elin

Grattis till studenten! :)

2013-06-19 @ 12:32:56
URL: http://hopelessdreaming.blogg.se
Postat av: Olga

Vad roligt! :) Jag har frågat detta förut och det är säkert en skitkorkad fråga men vad menar du med "prisutdelning 4-ben, på banan 4-ben osv..." Jag är ingen dressyrmänniska men menar du att man rider, för hästen har ju fyra ben eller vad? ;) Alltså jag känner mig helt efterbliven kan du SNÄLLA svara på detta i ett inlägg, blir typ galen varje gång jag ser att du skriver det haha! ;)

2013-06-19 @ 15:12:07
Postat av: isasriddagbok.blogg.se

Åh, min kompis lillsyrra Elise gick oxå ut rytmus i år :)

2013-06-23 @ 23:29:56
URL: http://isasriddagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0