LB:1 4Ben, 71.2%

Idag var det alltså tävling på 4Ben. Nära och bra! Dock råkade jag ta fel på tiderna och vi var där en timma för tidigt. Det gjorde dock inget eftersom Yngve hann äta.
 
Framridning:
Han var fin och pigg! Märktes att han var glad för han busade lite och ver verkligen på tårna men ändå fin. Gjorde inga våra saker utan bara ville få ett bra flyt. Man kände på sig att det kunde gå helt fel inne på banan eftersom han verkligen kunde expldoera men ikke!
 
På banan skärpte han sig ordentligt och blev superfin. Gjorde inga missar och det flöt på så himla bra. En tår rann ner från kinden när jag red upp sista gången och jag bara log. Han gjorde verkligen sitt allra bästa igår och kämpade på. Jag var så himla nöjd efter och ännu mer nöjd när jag såg att vi ridit på 71,2% och nytt personbästa.
Det slutade på en tredje plats, dock var jag bara 0,5 poäng från att komma tvåa och 1,5 poäng från att vinna. Alltså vinnaren hade typ 71,7% haha. Nära! Ändå hur nöjd som helt. Väldigt mycket åttor och bara som sämst två 6or. Det vi kunde förbättra var bara att våga mer i ökningarna, tycker både domaren och jag!
Man kan inte bli mer nöjd! Älskar min lilla fina <3
 
 
Tove fotade massor med fina bilder så håll koll!
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Ser super fin ut! :)

2013-06-12 @ 18:58:45
URL: http://malinottenback.blogg.se

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0