Glömt bort, hehe

Jag har varit så otroligt taggad på träningslägret i Skåne att jag nästan glömt bort att jag ska tävla i helgen! Då snackar vi om att man är taggad ;)
 
Samtidigt har det varit lite skönt, för jag har verkligen släppt all press inför den här tävlingen. Jag brukar aldrig känna att jag har någon press när jag tävlar men den här tävlingen handlar verkligen om att ha roligt. Vi är färdigkvalade til P90 så det är inget jag behöver tänka på.
 
Mitt fokus i helgen ska ligga på dressyren - jag ska få en bra känsla och Amoure ska lyssna på mig. Han är en helt annan ponny nu jämfört med för en månad sedan och jag hoppas att det även kommer att visas i protokollet, men i och med att ridningen är helt ändrad så kan även det skapa en del svårigheter.
Sedan ska vi göra en bra hopprunda - lugn och harmonisk utan att Amoure rusar iväg. Jag vill eftersträva känslan i Åkerbo - men att Amoure hoppar med lite mer rygg.
 
Vi åker redan imorgon, jag, pappa och Amoure. Vi bor vid anläggningen över natten och sedan startar jag strax innan nio på söndag morgon. Spännande!
Taggad häst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0