Amoure 20/6-13

Idag red Sanna dressyr på ridbanan och jag fick avsluta med lite hjälp av henne (:
Sanna tycker att det har blivit jättestor skillnad på Amoure och det känner jag också, mjuk och kvick! Tur att han är lättlärd ;)
 
När jag red så fick jag tänka mycket på min egen sits - jag måste hela tiden sitta rätt för att Amoure ska gå rätt. Jag har tyvärr tappat min egen ridning lite senaste månaden, delvis för att jag inte ridit så mycket men också för att jag har tappat självförtroendet lite i dressyren vilket är synd. Men nu är vi på gång igen! :D
Provade en ny kombination idag också - Mjukt, tredelat gummibett och remontnosgrimma. Ingen dålig kombo ;)
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Fin han är! :)

2013-06-21 @ 10:08:11
URL: http://malinottenback.blogg.se

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0