Amoure 17-18/6-13

Nu ser schemat lite annorlunda ut för Amoure. Han var ju hos tandläkaren i torsdags och ska ridas på bettlöst så mycket som möjligt de närmaste veckorna. Han fick dessutom vila över helgen.
Igår skrittade min medryttare ut på hackamoret, och idag red Sanna dressyr, även hon på hackamoret.
Jag var i stallet under tiden som Sanna red, pysslade med lite olika saker och var åskådare. Det ger väldigt mycket att se sin häst från marken.
 
Amoure var lite trött efter att ha sovit ute, men Sanna sa att det ändå har blivit stor skillnad på honom och det är ju jättebra! Jag tycker också att han känns jättefin.
 
Imorgon ska jag rida ut med Sara och på torsdag ska Sanna rida igen, och jag kanske rider lite efter henne. Känns jättebra med all hjälp i alla fall :D
Sanna och Amoure första ridpasset (:
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0