Turkost

Jag fick ett önskemål att skriva varifrån mina turkosa saker kommer ifrån - de som jag har i terrängen.
Köpte det mesta för ett par år sedan, men jag skriver med allt ändå :)
Jag har två stycken turkosa tröjor, en vanlig collegetröja med dragkedja - den köpte jag på H&M's barnavdelning och klippte sedan av luvan. Den andra är en V-ringad tröja från Esprit.
Amoures schabrak kommer från Scapa, och är helt klart ett av mina favoriter. Jag tycker att det är jättefint.
Bootsen kommer från Professional Choice, ett märke som jag tycker är jättebra. Har både fram och bak men använder endast fram, tyvärr är de på gränsen till för små eftersom att jag egentligen köpte dem till min förra ponny men det går bra ändå.

Kommentarer
Postat av: Maja

Så snygg!!

2013-07-06 @ 12:15:49
URL: http://majawallstrom.blogg.se/
Postat av: Malin

Ni passar sjukt bra i den där outfiten! :)

2013-07-07 @ 19:14:02
URL: http://malinottenback.blogg.se

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0