Tävlingssnack

Jag har varit på landet hela helgen utan internet och därför lite seg uppdatering. 
Johan tog hand om Yngve och red ut barbacka vilket var toppen! Idag ska han bara vila men jag tar nog in och pysslar med honom ett tag, han kanske till och med får sig en riktig dusch. 
 
Nu ha jag i alla fall börjat ta tag i olika anmälningar till tävlingar. Som det ser ut nu är det nästan bara LB och LA vilket är riktigt skoj. Dock har jag varit lite sen med att anmäla så just nu ligger jag som 10e reserv i alla klasser, men jag tror nog att jag kommer med. 
 
15 Augisti Hallstavik LB:1 LA:1 // 17 Augisti Roslagens Rid och Körklubb LB:1 LA:1
 
23, 24, 25 Augusti Falu Dressyrmeeting LC:1, LB:1, LB:1, LA:1, LA:1
(Ville inte starta LC:1 egentligen men de hade inte LA första dagen)
 
15 September Stora Uringe LB:1 LA:1
 
Sen vågar jag inte riktigt planera mer med mina höstplaner, och alla tävlingar är inte klara än så vi får se hur det blir. Förmodligen lär jag åka på en 3 tävlingar till efter det. 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0