Shopping

Idag tog jag och mamma en tur till stockholm ridsport för att kolla runt lite. Hade ju en plan att införskaffa mig Glen Gordon schabraket som jag la upp tidigare men så blev det inte. Tyvärr sa de att de hade slutat sälja den vilket kändes väldigt trist. 
Mamma hittade en jättefin skjorta och jag kände mig så sugen på att köpa något. Min blick kunde inte slita mig från Equline schabraket som jag tittat på väldigt länge och tillslut, då till och med mamma övertalade mig så köpte jag den. Den är så fruktansvärt snygg, speciellt på Yngve. Dock kostar den saftiga 1049 kr vilket är allderes för mycket för att schabrak egentligen men men, nu är den min <3
 
Bilderna ger inte riktigt rättvisa, den bara lyser på riktigt!
 
 
Mamma köpte denna från Fior Da Liso, så snygg! Kostar dock 900 kr annars hade jag nog också köpt hem en.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0