Sagt om Amoure

"Här är en ponny som har kommit lite längre i dressyren än de andra"
 
"Det är ganska mycket gång i den där ponnyn va?"
 
"Han är otroligt ambitiös och samarbetsvillig, ta vara på det"
 
"Den här ponnyn kommer gå medelsvår, behöver bara lite mer styrka"
 
Jag får hela tiden höra positiva saker om Amoure - och jag blir mer än glad! Ni ska bara veta hur det känns när jag själv har gjort allt det där jobbet med den där stora, klumpiga ponnyn som aldrig hade sett mer än någon bom och som inte riktigt förstod det där med hoppning, eller det där med att gå långsamt i dressyren.
 
Jag blir glad, stolt, överraskad, inspirerad, motiverad, målmedveten. Många känslor spelar in när jag får höra sådana här saker, och det är jätteroligt!
Den där ponnyn som var sådär tittig på vanliga bommar hoppade vattengrav första gången utan minsta tvekan (film på det kommer i veckan ;))

Kommentarer
Postat av: Malin

Det är alltid kul att höra bra saker om sin ponny ^^

2013-07-17 @ 14:47:07
URL: http://malinottenback.blogg.se
Postat av: Petronella - siktar mot stjärnorna

Vilken fin bild, är det där på AW? :)

2013-07-17 @ 21:24:09
URL: http://petronellalarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0