Nu åker jag mot Chicago

Nu lämnar jag Sverige och åker över atlanten till de förenta staterna och bosätter mig i två veckor hos mina sysslingar i Chicago. Jag ska outlet shoppa en hel del och bara leva livet. Har bott i USA tidigare, så det känns lite som att komma hem. 
 
Mamma och Linda kommer rida och ta hand om Yngve tills jag kommer tillbaka. Martina kommer även träna honom lite i dressyr. Det kommer dessvärre inte bli någon westenridning för mig där nere utan jag får överleva utan hästar ett tag. Jag kommer tillbaka mer taggad än någonsin! 
 
Lovar att uppdatera er om resan under veckorna!
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Gud vad kul, jag vill också till USA :)

2013-07-24 @ 21:03:42
URL: http://malinottenback.blogg.se

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0