Eloge till er!

Vet ni vad det bästa är med den här bloggen? Förutom att jag kan gå tillbaka och se på Amoures utveckling ;)
Jo, det är förstås ni läsare!
 
Jag tycker att det är en väldigt bra stämning här på bloggen, och det har det alltid varit. Det kommer positiva och snälla kommentarer och det är så roligt att läsa och få den feedbacken. Samtidigt som ni vågar ställa frågor och ge konstruktiv kritik, det är ju faktiskt lite därför vi bloggar. 
 
Jag tycker synd om de bloggare som ständigt får elaka (ofta anonyma) kommentarer på sina bloggar, för det är verkligen trist. Vi ska ju glädjas åt varandra och inte trycka ned de andra, sen att vi delar med oss av våra tankar är en sak - vi vill ju ändå lära oss!
Det faktum att många sådana kommentarer skickas anonymt tycker jag visar att den som kommenterar inte vågar stå för det den skriver. Jag har aldrig kommenterat något taskigt på en blogg - aldrig. Visst, jag har säkert kommenterat något konstruktivt men då har jag alltid skrivit med mitt namn, och jag står för både det jag skriver, och säger.
Nätmobbning, näthat, vad man nu vill kalla det är helt onödigt och jag anser att man aldrig ska göra/säga något man inte kan stå för öga mot öga med personen i fråga.
 
Jag vill avsluta detta inlägg med att ge en stor eloge till er läsare här på "Granaryttarna", ni är värda er vikt i guld och ska bara veta hur glada vi blir när vi tittar in på bloggen och ser era positiva kommentarer :D

Kommentarer
Postat av: Evelinn Åkerman - Satsande juniorryttare

Heja eran blogg den är gryym!

2013-07-17 @ 22:03:54
URL: http://enewe.blogg.se/
Postat av: Josefine

SV: Tack desamma! :D

2013-07-18 @ 00:02:35
URL: http://stylebyjosses.blogg.se
Postat av: Petronella - siktar mot stjärnorna

kär i eran design, gör ni åt andra? :)

2013-07-18 @ 08:44:43
URL: http://petronellalarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0