Dressyrskydd

 
Verdus Evo Piaff är nog helt klart de bästa skydden, men ska du ha fyra stycken får du pröjsa hela 3000 kr vilket inte alltid känns så bra i plånboken. 
Hööks skydden tycker jag är värdelösa, går sönder direkt. 
Schockemöhles är säkert bra men då tycker jag nog att Catagos är mest prisvärda eftersom de är billiga och sitter väldigt bra!
Är man ute efter något väldigt billigt är Protector skydden super! Jag tycker de håller bra och de är riktigt billiga, det går snabbt att slänga in dem i tvätten med. Går att hitta på City Gross för under 200 kr. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Tuuli Elmgren

Sv; Varsågod, det är ni verkligen värda! Ser upp till er!

Har själv Protectorskydd och de funkade bra när jag hade dem på London men min ungponny har trampat sönder allihopa nu ;p

2013-07-11 @ 18:39:42
URL: http://tuulielmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0