Dagens kaospass

Idag var typ det värsta passet under 8 månaders tid ärligt talat. Red i ridhuset och ingenting fungerade. Eller jag kände på mig att han försökte och i vänster varv fick det ändå bra, men så fort jag vände höger blev han nästan som halt. Han gick helt ojämt fram, spände sig och jag lyckades inte lösa det.
Mamma var med på marken och vi gick ner till basic ridning, lång låg, då trampade han jämt, men så fort jag tog lite i tyglarna krävde lite samling blev det helt knas. 
 
Vi ska ringa kiropraktor imorgon och ta ut massör också. Ska också göra typ som ett böjprov och försöka ta reda på om något är konsigt. Eller något är konsigt, frågan är bara vad. Jag tror inte det sitter i benen, utan snarare i musklerna. 
Bild från idag. Mamma tog helt underbara bilder ute på ängen som kommer upp senare!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0