Dag 5

Jag valde att stå över markarbetespasset på förmiddagen, så att Amoure skulle få ta igen sig lite. Istället stod jag på banan och lyssnade, minst lika bra!
De andra fick jobba med cavalettibommar på volt samt att reglera galoppsprången på rakt spår.
 
På eftermiddagen var det träning på den lilla terrängbanan. Jag mådde jättedåligt, men Amoure var väldigt pigg, glad och stark och hoppade glatt trots att ryttaren knappt orkade hålla sig kvar.
Var tvungen att gå innan de andra ridit klart och det var väl tur det - visade sig att jag hade nästan 39 graders feber. Amoure ställdes in i boxen, fick eftermiddagsmat och sedan sov jag resten av dygnet samt hela natten. Illamående, feber och huvudvärk går inte bra ihop med träning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0