Åker till Gotland

Nu på måndag åker jag till Gotland i 5 dagar för att umgås med min fina vän Moa som jag också åkte till Bulgarien med, jag kommer därför inte kunna blogga under den tiden. Sen är jag bara hemma 3 dagar innan jag åker till USA i två veckor. 
Yngve kommer få ta det lungt, men inte vila. Han kommer nog bara gå uteritter och ridas ut. När jag väl är tillbaka hoppas jag att träningarna drar igång, och sen är det tävlingar osv. 
Då är sommarbetet också slut efter någon vecka eller så, och då börjar han sova inne, och då börjar det riktiga allvaret haha. 
Jag har pratat med Martina så hon ska blogga medan jag är i USA, ska försöka se om jag kan fixa någon medan jag är i Gotland med. 
Moa och jag 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0