Träningshelg bokad

Måste bara säga att jag verkligen tycker Vallentuna är en grym klubb! Nu har de satt ihop ett jobb för att ge extra hjälp och stöd åt de unga dressyrryttarna i klubben vilket betyder att vi får åka på träningshelg! Där ska vi rida i två dagar samt kombinera med mental träning två dagar. Utöver det blir det mat och fika osv!
 
Vi ska träna för Anna Dufva i dressyren och för Cecilia Löfgren från Human horse center i den mentala träningen. 
 
 Så här står det om Human Horse Center
Human horse center arbetar med ryttare i behov av förändring. Vi arbetar som personlig coach, mental tränare och kan erbjuda dig stöd och vägledning i din utveckling och förändring som ryttare.
Vi kommer att hålla till på Upprätta gård i Vallentuna och förmodligen stalla av hästarna och övernatta där. 
Vallentuna kallar det dressyrsatsning, och jag gillar det!

Kommentarer
Postat av: isasriddagbok.blogg.se

Åh! Jag har haft mina hästar på Upprätta förut,i över 10 år, jag bor granne med dom. Men flyttade i höstas till en annan närliggande gård :)
Anna har haft träningar där flera dagar i veckan i många år, men det har aldrig blivit så att jag tränat för henne. Men allt jag hört om henne är gott! Hoppas ni får roligt!

2013-01-25 @ 11:06:09
URL: http://isasriddagbok.blogg.se/
Postat av: isasriddagbok.blogg.se

(Fast jag red för Vallentuna i många många år men gillade det inte. Det var dåligt med tävlingar och stöd från klubben, men kanske är bättre nu)

Svar: Kanske är lite på hoppfronten men i dressyren tycker jag de satsar stort. De ska ju hålla Lag SM för häst i sommar och de har ju runt 4 lokala per år, plus massor med programridning/klubbtävlingar med :)
Tove Nodemar

2013-01-25 @ 11:08:25
URL: http://isasriddagbok.blogg.se/
Postat av: Rebecka Sjöström

Hej! Jag praoade på Upprätta gård i två veckor och gården är jättehärlig! :)

2013-01-25 @ 19:24:28

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0