Saknar mer än allt just nu

Just nu saknar jag mer än allt en bra ridbana. Jag älskar verkligen att rida utomhus på ridbana. I ridhus blir jag så ofokuserad faktiskt och Yngve är mycket finare ute (Om utebanan har bra underlag). Har nog alltid gillat att rida ute mer och nu när det är is överallt går det ju verkligen inte att rida ute. 
 
Många hästar jag ridit kan faktiskt gå på ganska hårt underlag utan att det påvärkar ridningen men jag har märkt det med Yngve att han kan inte ta för sig och gå lika bra i ridhuset som han gör ute då utebanan är för hård. Han behöver verkligen mjukt annars blir han spänd och trycker liksom inte ifrån. 
 
Önskar mig just nu inget annat än en stor ridbana med bästa underlaget + 20 grader varmt och vindstilla. Åh vill ha nu tack. 
En såndär hade man ju inte tackat nej till nu 

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag vill också ha en bra utebana nu. Jag har inte ens ridhus :(

2013-01-09 @ 20:29:28
URL: http://malinottenback.blogg.se

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0