Motivations Schema

Tänkte att jag skriver utförligt vad mina mål med ridpassen ska vara och vad jag ska göra! Då kommer jag nog kanske hitta lite motivation. 
 
Fredag: Rida ut på andra sidan skogen. Mål: Att Yngve inte ska stressa upp sig och att jag inte ska behöva hoppa av!
 
Lördag: Rida fram ute vid bra väder, sedan gå in i ridhuset: Där ska jag jobba på en bra trav i en bra form, tempoväxlingar och många delar ut LB:3 och LB:2. Mål: Få flyg känsla i traven ibland, att Yngve inte blir mongo och om han blir det så ska jag bara fortsätta rida och göra mina övningar utan att tänka på det. 
 
Söndag: Lisaträning, Mål: vara nöjd 
 
Tisdag: Rida på utevolten om det går. Där ska jag rida igenom LB:2 rida mycket galopp. Om det inte går att rida på utebanan så rider jag på ovalen, tempoväxlingar och bra form. Mål: Att jag koncentrerar mig på min ridning och inte det runt om kring. Att jag liksom kommer in i min bubbla. 
 
Måndag, onsdag och torsdag ska jag inte rida. Utan mamma rider honom på måndag, Linda hoppar onsdag och så får han kanske vila torsdag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0