Hur skulle ditt liv se ut utan hästar

Tipsare: Vanessa

För mig skulle ett liv utan hästar vara väldigt tomt. Men om jag ska vara helt ärlig, så skulle jag klara mig utan hästar. Det är inte så att mitt liv skulle rasa om dom inte finns i min vardag. Självklart skulle det kännas annorlunda, men som sagt skulle klarat mig! Kan förstå för de som har en egen häst, vilket innebär att man är i stallet mer eller mindre varje dag. Men för mig, som rider en ibland två dagar i veckan så skulle det inte vara en jätte förändring. Det hade varit jobbigare att svara på den här frågan om jag fick den i samband med att jag var hästägare, men inte nu. Missförstå mig inte! Jag älskar hästar och att vara i stallet. Men livet är så mycket mer än bara hästar.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0