Kvalité bland det viktigaste

När jag köper hästutrustning tänker jag alltid på hurdan kvalité varan har, jag köper sällan saker som känns dåliga, sen får man förstås det man betalar för och det är ju skillnad mellan ett schabrak från Börjes för 80 kr och ett schabrak från HV-Polo för 700 kr.
Ett märke som jag av erfarenhet tycker är bra både prismässigt och kvalitémässigt är Schockemöhle. 2009 fick jag mitt första schabrak därifrån, ett grått hoppschabrak i ponnystorlek och det går fortfarande att använda, lite slitet och nopprigt men ändå fint!
HV-Polos schabrak och kläder har bra kvalité men de kostar också ganska mycket, men de har för det mesta välkomponerade färger och trevliga mönster/märken.
Scapaschabraken är jättefina och har superkvalite tycker jag :)

Har ni några favoritmärken?


Kommentarer
Postat av: Tuuli Elmgren

Schockemöhle!

2013-01-26 @ 16:53:36
URL: http://tuulielmgren.blogg.se/
Postat av: sandraSandra

Är nog lite av en allätare! Men lami-cell schabraken ligger bra på min häst och det är ett stort plus. Det finns så mycket fint!

2013-01-26 @ 17:19:39
URL: http://aylen.blogg.se

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0