Kommentaren som gjorde min dag!


Sitter här helt tårögd. Den här kommentaren behövde jag verkligen. 
Det är det jag menar med Högvreten, alla är så sjukt snälla och hjälpsamma. Jag minns min första tävling med Fleur, visste inte vad man skulle göra osv, vilka rutiner dom hade. Men Therese hjälpte mig på lördagen innan, frågade om jag hade allt, såsom tävlingkavaj, nummerlapp osvosv. Jag är så glad att jag hittat rätt klubb för mig, och att vi som tävlingsryttare får möjligheten att tävla hästarna, både hemma och lokalt. Det blir lätt att när man inte har en egen häst och rider på ''ridskola''. så blir man en i mängden. Därför vill jag inte kalla Högvreten ridskola, då man känner alla, vi har kul, alla är snälla och det blir som en stor familj! Hade inte kunnat bli bättre, nu efter Space och allt. Den absolut bästa lösningen var att börja på Högvreten, istället för att ha egen häst. Fleur känns som min, fast jag inte står som ägare på papperna. Hur nice som helst! Love it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0