Favoritmärken

Det här tycker jag är så himla svårt. Förut var det simpelt, Pikeur och Schockemöhle. Men både de två har börjat sippra bort lite från min topplista. 
 
Pikeur har inte så mycket snyggt för hästen tycker jag utan det är ju främst ryttaren. Men det är ju väldigt dyrt. Dock är nog deras ridbyxor bland de bästa som finns!

Gamla schockemöhle var guld. Tycker det nya med de nya märket osv inte riktigt är lika snyggt. Jag gillar vinterkollektionen med marinblått men nej, schockemöhle saknar det lilla extra för att jag liksom ska smälta då jag ser deras prylar. Dock får man inte glömma att schockemöhle är väldigt billigt, vilket är väldigt bra!
Mina nya favoriter måste vara HV Polo och Kingsland. (Haha där försvann dressyrmärkena, och in med hoppmärkena)
 
HV Polo är nästan alltid snyggt. Jag gillar då det är mycket saker på schabraken, tröjorna osv. Dock gillar jag inte då de blandar starka färglada saker med svart. Håll det antingen färgglatt eller stilrent! Men är jag ett stort fan av Ralph Laurens grejer och HV polo är ju som en billigare copycat, vilket är grymt. Det lackade blandat med Polo inspirationen är verkligen något som får mig att dregla. Dessutom går det att hitta billigt. HISS för HV Polo!

Sen Kingsland. Och nästan alla vi kan ju hålla med om att Kingslands grejer är väldigt dyra men fy vad snygga saker de gör, med bra kvalitet! Jag verkligen bara älskar allt kingsland gör. Mina favoritgrejer i stallet är min kingsland väst och mitt kingsland schabrak. så jag betalar faktiskt lite extra för att å något som är det där extra!
Dessutom går prylarna nästan alltid i mina favorit färger!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0