En snabbis på Hööks

Igår sprang jag och mamma in en snabbis på Hööks eftersom de varit så snälla och lagt undan ett par boots åt mig. 
De hade faktiskt till och med, eftersom den sorten inte fanns inne i deras affär och inte skulle komma in, letat i alla sveriges butiker för att hitta ett par åt mig, och sedan skickat dem till butiken i stockholm! Det kallar jag bra servis! 
 
Men då jag ändå var där kunde jag inte låta bli att snappa hem ett par HV Polo snowboots till mig själv haha. Nu kan jag och Yngve matcha ;)
 
25% rabatt dessutom!
 
 

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Det kallar jag också service! :-) Jättefina stävlar!

2013-01-19 @ 12:19:01
URL: http://minilini.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0