15 dagar kvar

Idag är det 15 dagar kvar till årets första tävling, och det ska bli jätteroligt :)
Det känns som att vi har kommit en bra bit i hoppningen bara de senaste hoppträningarna, och jag hoppas att det ska ge resultat även på tävling.
I år blir Amoure 6 år, och får därmed tävla omhoppning, dock kommer jag inte starta klasser med omhoppning förrän det känns som att han är riktigt redo, jag skulle gärna vilja hoppa någon 1m-klass innan jag tävlar en 90-klass med omhoppning men det beror helt på hur allt annat känns, dessutom är fälttävlan det viktigaste i år.
På årets första tävling ska jag inviga det fina Dyon schabraket jag fick i födelsedagspresent av mina fina vänner :')

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh, lycka till på tävlingen! :D

2013-01-19 @ 22:54:38
URL: http://mirakelponnys.blogg.se
Postat av: Pernilla och elin

Vart ska du tävla? Och vilka klasser? :)

2013-01-20 @ 00:02:18
URL: http://flygandefrukter.blogg.se

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0