Veredus Piaffe Evo

Var inne på Stockholm ridsport en snabbis med Linda här om dagen för att hon var i behov av ett par nya dressyrskydd och valde att köpa dessa från Verdeus. 
 
Inte bara att Veredus har de absolut snyggaste hoppskydden så måste jag säga att dessa är de snyggaste dressyrskydden jag sett. Så himla läckra och speciella på något sätt. Inte bara det utan jag tror att de sitter riktigt bra på hästen också. 
 
Om jag hade haft lust att lägga ner så mycket pengar som 2500 kr för ett par skydd hade jag gjort de, men just nu får de stå kvar på hyllan. 
 
Bootsen, eller vad det nu är, är riktigt läckra de med. Dem skulle jag faktiskt kunna tänka mig lägga ner pengar för att köpa. De är minst lika fina som skydden! HISS för Veredus, men DISS för priset. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0