Svar angående outfits

 
Ja absolut! Sånna här frågor är alltid kul (:
 
Den helt klart bästa färgen på en fux är Marinblått. Fungerar nästan alltid, är stilrent och passar både dressyr och hoppning. Min favorit i alla fall. 
Sen är det nästan lättare att säga vad en fux inte passar i. Jag tycker att eftersom fuxar är ganska "färgglada" i färgen jämfört med andra hästar passar de inte med starka färger. Det går liksom emot varandra medan en svart häst som hat väldigt diskret färg passar i starka färger. 
Fuxar tycker jag inte passar i orange, rosa och lila framför allt. Sen passar inte alltid rött men jag brukar använda det ibland. Sen om man vill ha lite färg brukar väldigt ofta grön passa på dem eftersom det går ihop med fuxfärgen. 
 
Men grått, blått, svart, vitt beige, brunt och grönt är riktigt snyggt!
 
 
Sen är det väldigt viktigt tycker jag att man faktiskt matchar allt, och inte bara schabraket. Då blir det ALLTID snyggt och då kan till och med färger som kanske inte egentligen passar en fux faktiskt passa!

Kommentarer
Postat av: Lowa

Åh, gud så fina bilder! <3 Bloglovinbyte?? Kramizar <3

2013-02-08 @ 20:00:28
URL: http://lowagrann.blogg.se

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0