Saker du kanske inte visste om Tove

- Enda gången jag varit riktigt-riktigt nervös var när jag skulle sjunga solo på skolavslutningen i nian. Mina ben skakade.
 
- Jag är oerhört envis och målmedveten, på gott och ont.
 
- När jag var yngre var mitt mål i livet att vinna nobelpriset i litteratur.
 
- Jag vill inte jobba med hästar i framtiden. Jag vill ha ett helt vanligt jobb med säker inkomst, och pyssla med hästarna på fritiden och senare kanske ha ett eget företag med hästanknytning.
 
- Min drömhäst utseendemässigt skulle vara en grafitgrå häst med svart man och svans. Gudomligt!
 
- Jag är oerhört rastlös och måste göra saker hela tiden, sådan har jag varit sen jag föddes.
 
- Att köpa Amoure är det bästa men också svåraste beslutet jag någonsin tagit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0