Lilla Roy

Här är en video när jag red lilla Roy här om dagen! Ja jag vet att jag är för stor, no shit. Men jag travade och galopperade sammanlagt 6 minuter innan jag skrittade av honom för hand. Jag väger inte speciellt mycket heller så han dör nog inte. 
 
Men han var i alla fall så duktig och så rolig att rida. Dock satte jag ju ingen press alls på honom utan red honom mest för att han skulle få röra på sig lite ;)
 
Ibland önskar man att man var typ 10 år gammal och hade en sån här liten söt sak hemma♥ Tur att jag nästan har en stor sån sak hemma nu♥

Kommentarer
Postat av: Malin (Roy)

vad duktig han är <3<3

2013-02-27 @ 21:14:22
Postat av: a s s l a t j e j e r n a

haha så stor är du ju inte så att han skulle fara illa av ett ridpass ;)

2013-02-28 @ 08:58:30
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0