Ingen ridning idag

Tanken var att jag skulle till stallet idag men Adrian, min lillebror skulle prova rida idag och jag har väldigt mycket läxor och inlämningar, dessutom har jag en hemsk huvudvärk. Så stannade hemma och gjorde dem istället. Senare ikväll ska jag iväg men hoppas kunna slänga upp några inlägg åt er!
Jag hoppas att Adrian kommer att kunna börja rida lite markabete för Lollo så småning om. Han är väldigt duktig och kan vara ute och galoppera Yngve helt själv så det borde inte vara några problem. Bilden är på Yngve och Adrian i sommras.

Kommentarer
Postat av: Tuuli Elmgren

Sv; Jaha, fast det är mest ljudet han är rädd för.. Red trots ut i grupp då i höstas och alla andra var helt lugna och direkt när någon gasade så blev han helt hysterisk haha.

2013-02-09 @ 22:03:07
URL: http://tuulielmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0