Hatar nya stövlar...

 
JAG SKA kunna rida i dessa stövlar bekvämt i framtiden. Fick dem ju i höstas men har ännu inte klarat av att rida helt smärtfritt i dem. Dock har jag ju bara ridit i dem kanske 5 gånger? Och bara kanske 3 gånger seriöst hehe. Så man ska väl egentligen inte klaga? Desto mer jag faktiskt rider i dem desto bekvämare blir de. 
 
Idag ska jag ju till Lejondal och träna för Martin. Ska ta med dem och rida i dem. Dock får nog mamma stå på sidan med mina Mountain Horse om jag dör av smärta. Men jag tror inte att det händer, red ju igår med dem på båda hästarna smärtfritt. Kan inte säga att jag rider lika bra i dem än som mina andra men tiden kommer nog göra dem bekväma (hoppas jag)
Vill ju kunna tävla med dem i vår också (!!!)

Kommentarer
Postat av: Aurora

Fin blogg! Lust att göra ett länkbyte eller ett bloglovinbyte? :)

2013-02-28 @ 08:32:13
URL: http://aui.blogg.se
Postat av: Carolina - Beridare på stall Assla

Haha håller med dig hur obekvämt det är. Varför har du inte ridit mer i dom? ;)

2013-02-28 @ 08:56:35
URL: http://asslatjejerna.se

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0