Designer!

Jag, Tove, säljer designer som jag gör i Photoshop. Jag har arbetat med Photoshop sedan 2007, först på de klassiska hästhemsidorna och sedan genom att designa bloggar och hemsidor vilket jag tycker är jätteroligt.
 
En header kostar 20 kr och en komplett design endast 50 kr
Om du är intresserad är det bara att mejla [email protected], förhoppningsvis får du designen inom två dagar då det är tiden jag försöker hålla nu när jag dessutom har Photoshop på alla datorer :)
 
Vill du att jag sätter in designen på din blogg är det inga som helst problem, det kostar ingenting extra och jag fixar allt tills du blivit nöjd. Det viktigaste är helt enkelt just det att du blir nöjd!
 
Så är du intresserad och/eller har frågor tveka inte att mejla :)
Lite smakprov på headers (observera att allt görs efter dina önskemål):

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0