Dagens skritt

Idag hade vi friluftsdag, vilket innebar drygt en timme curling i Danderyd och därefter drog jag med mig en kompis och så åkte vi bakvägen till stallet :)
Jag tyckte att Anna (min kompis) skulle rida Amoure så hon fick skritta honom medan jag gick med, fast det var så jobbigt att gå i den djupa snön så det slutade med att jag gick före Amoure på den uppridna stigen så fick han gå lös. Han följer ju efter som en hund ändå, och Anna höll ju ändå i tyglarna ;)
Jag tycker i alla fall att Anna var duktig, hon har bara ridit någon gång när hon var liten men hon tyckte att det var roligt (trots att hon bara fick skritta) och Amoure lunkade på så snällt.
Jag försökte lära Anna att mocka men det gick inte så bra. Det krävs tydligen väldigt mycket teknik ;)

Kommentarer
Postat av: Tuuli Elmgren

Vad mysigt att skritta ut :D

2013-02-13 @ 19:54:30
URL: http://tuulielmgren.blogg.se/
Postat av: Jennifer

CURLING nåt så sjukt skojj det är!! :)

2013-02-13 @ 20:18:55
URL: http://nozlihn.blogspot.com

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0