Snygga pannband

Någonting jag länge letat (eller bara kollat) efter är snygga pannband. Jag tycker att det är svårt att hitta pannband i bra kvalité som samtidigt har det där "lilla extra" som jag så gärna vill se.
Pannband kan verkligen vara pricken över i:et när det kommer till hästens utrustning. Ett snyggt pannband kan göra underverk. Jag har en ganska klar bild i huvudet över hur mitt drömpannband ska se ut och jag måste säga att PS har kommit ganska nära.
Jag gillar svängda pannband med en mix av olika pärlor och stenar i en krämfärgad variant, alternativt guld. Jag tycker att alla dessa tre var fina. Det i mitten skulle vara riktigt snyggt som dressyrpannband (trots att det är vitt) - jag gillar de olika pärlorna.
499 kronor kostar dessa pannband styck vilket inte är så farligt, om nu kvalitén är bra.

Kommentarer
Postat av: Maja

Jag har precis köpt det i mitten, myycket snyggare i verkligheten!

2013-12-13 @ 12:38:18
URL: http://majawallstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0