Amoure 30/12-13

Idag var mamma jättesnäll och följde med till stallet för att ta lite bilder på mig och Amoure :)
Amoure kommer att gå ganska hårt de kommande tre dagarna (dressyrträning imorgon, hoppning på onsdag och lektion på torsdag) så han har nu fått två lite lugnare dagar med uteritter i skritt och trav.
Idag red jag på grusslingan samtidigt som mamma fotade, igår kändes han lite stretig men idag var han relativt mjuk redan från början
Jag jobbade väldigt basic med övergångar och tempoväxlingar, imorgon blir det ordentlig dressyr då jag ska rida för Lisa på eftermiddagen. Det ska bli jättekul, och vi ska jobba vidare med bärighet och galopp från skritt :)
Sötponnyn :)

Kommentarer
Postat av: Elin

Åh vilken härlig bild! Visa fler? :)

2013-12-31 @ 10:41:08
URL: http://hopelessdreaming.blogg.se

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0