Amoure 19/12-13

En exalterad och lycklig Amoure fick idag leka i skogen. Vi galoppjobbade i lite backar och hade det bara roligt, eller ja, Amoure hade det i alla fall väldigt roligt. Jag tyckte att han skulle lyssna lite mer på mig när han satte iväg i sitt racertempo men han saktade i alla fall av när jag bad honom ;)
Det var i alla fall jättehärligt att komma ut och galoppera på ordentligt, passade på när det var ljust och dessutom var det bra eftersom att det inte är så mycket folk ute och går dagtid på vardagar.
 
Ska tillbaka till stallet senare ikväll och rida lektion, eftersom att det är julavslutning idag så står lekar på schemat och jag tänkte skona Amoure från det, istället så ska jag ta en promenad med honom innan jag rider lektionshäst :) Hoppas jag får rida någon busig liten filur, så vi kan vinna ;)
Nya bilder fotas förhoppningsvis i helgen :)

Kommentarer
Postat av: Olga

När kommer egentligen Amandra tillbaka? :)

Svar: Jag hoppas på snart!
Granaryttarna

2013-12-19 @ 20:06:28

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0