NODEMAREVENTING.se

Senaste veckan har jag tänkt, pysslat och planerat.
Ni behöver inte oroa er - för här blir jag kvar, men jag har nu även skapat en egen blogg igen.
Det är något jag länge funderat på, en plats som blir mer personlig och där jag kan göra lite som jag vill. Missförstå mig inte, jag tycker jättemycket om att blogga med Amanda men det är en självklarhet att man ska vara överens om design, uppbyggnad och så vidare.
Eftersom att design även är något jag brinner för kan jag göra lite som jag vill med den, och även klippa och klistra med lite annat.
 
Klicka in er HÄR (eller på bilden nedan) så hittar ni det jag jobbat med hittills, designen kommer snart bytas ut mot en finare men än så länge fungerar det väl? 
Kika in och släng mer än gärna in en kommentar om vad ni tycker, då blir jag jätteglad :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0