Dressyrskydd till Amoure

Jag vill köpa två par riktigt bra dressyrskydd till Amoure, dock har jag ett problem. Amoure är ju otroligt känslig om sina bakben och det känns väldigt onödigt att köpa de dyra, hårda dressyrskydden från exempelvis Eskadron eller Catago.
Jag vill ha ett par snygga och praktiska, gärna bruna, skydd som sitter bra.
Jag har tittat lite på de här två. De med ludd tycker jag är väldigt fina - mysigt med ludd och jag gillar även den fina bruna färgen. Dock är de ju inte så praktiska, men jag tror ändå att de skulle passa Amoure ganska bra i och med att de är ganska mjuka. Han har ju dessutom lätt att få skav och luddet förebygger.
De till höger, de vita, tycker jag också verkar helt okej. Tyvärr finns de inte i brunt men vitt känns ju väldigt "dressyrigt" och stilrent.
De med ludd kostar 259 kr/par och de vita (som även finns i svart) kostar 299 kr/par.
 
Har ni någon erfarenhet av dessa? Eller har ni tips på några andra lite mjukare dressyrskydd?

Kommentarer
Postat av: emelie

hej.. var har amanda tagit vägen? har hon fullt upp nu när skolan börjar?

2013-08-22 @ 15:50:34
Postat av: Malin

Har ingen aning om dom är bra, men snygg är dom i alla fall! ;)

2013-08-22 @ 20:20:51
URL: http://malinottenback.blogg.se

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0