Äntligen är mina datorer lagade

Efter nästan ett halvår utan mina mac-datorer är de äntligen fixade. Vi lämnade in dem i förr går men trodde inte de gick att laga. Men det gick! Så nu har jag äntligen mina EGNA datorer att jobba på, dessutom med ALLA adobe program till. 
 
Yngve är fortfarande halt och imorgon åker vi till Täby kliniken. Ingen tävling på lördag, och förmodligen inget meeting. Egentligen är jag väldigt väldigt ledsen eftersom det har varit typ det största jag sätt fram i mot i år, men jag har liksom bara lagt det åt sidan och inte brytt mig att tänka på det. Har tillräckligt mycket på huvudet ändå. 
 
Jag uppdaterar om hur det gick imorgon, förhoppningsvis är det inget större problem. Vill inte ens tänka tankarna om något annat. 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Fin bild!

Hur gör ni på slutet av varje inlägg med era namn. Lägger ni in det som en bild eller finns det i still/kodmallen på någonsätt? ;)

2013-08-15 @ 09:48:31
URL: http://malinottenback.blogg.se

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0