Senaste dagarna

Senaste två dagarna har jag powerwalkat med Yngve. Bakbenet har bara blivit bättre och bättre och nu syns inget längre. Jag skrittade honom uppsuttet idag och det kändes jättebra. Han var mjuk och inte alls stel. Rörlig och fin, så kul! Ska se om han går att trava lite imorgon. 
 
Idag och igår lekte jag lite med Yngve också, så han skulle få använda huvudet lite. Han tyckte det var toppen. Märks verkligen att han gillar att jobba och tänka. Vi lekte med pilatesbollar och tror aldrig han sätt en tidigare men han tyckte inte alls det var läskigt snarare tvärtom, jättekul!
Han är så söt min lilla bebis. Han verkar så glad och nöjd med allt och det gillar jag! 
Förresten förstår ni kanske att jag fick ställa in tävlingen i helgen, ända LB:3 i vår men aja. Känner inte att det spelade så stor roll. Hoppas bara på att kunna starta debuten i LA!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0