Saker ni kanske inte visste!

♦ Att Yngve älskar att hålla i saker med munnen, han går mer än gärna och håller i min arm fast han inte får. Sen går han gärna runt och bär på mitt spö medan jag leder honom, favorit syssla!
 
♦ Att jag är väldigt beroende av väder precis som min häst. Blåser det blir jag stressad och nervös medan om det är sol är jag kolugn. Smittar av sig.
 
♦ Bland det värsta jag vet är då folk bara klagar och klagar och tycker synd om sig själva hela tiden. Det är en sak om man verkligen har det jobbigt och sällan klagar, då förtjänar man det verkligen! Men att gå runt och göra det för att få uppmärksamhet är inte poppis hos mig. 
 
♦ Att jag gillar då andra rider min häst. Tycker det inte alls det är bra då bara en person rider en häst hela tiden, men ett lnlägg om det senare! Jag vill grärna att andra ska rida då han går bra, så jag får visa vilken stjärna jag har!
 
♦ Skulle min pappa hjälpa till att betala min hobby skulle vi haft råd med en till häst. 
 
♦ Yngve gillar inte att kissa och bajsa då han står i gången. Han bajsar och kissar helst i hagen! Hur bra som helst. Varje gång man hämtar honom vill han stanna och kissa och bajsa!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0