Ny hjälm

Som jag skrev på bloggen för ett tag sedan så köpte jag en HV Polo jacka som gick sönder i dragkjedjan. Då kände jag att jag inte riktigt ville ha en ny jacka eftersom kvaliteten inte var så bra, trots att den var väldigt snygg. 
 
Men på Stockholm Ridsport ville de först prata med HV Polo innen de kunde säga något annat men vips fick jag samtal om att det skickat efter en ny. De kändes inte så bra men jag och pratade med dem idag och kom överens om att jag fick byta den mot något annat. 

Gissa vad jag köpte? 
 
En Uvex fp 3 Classic hjälm!
Ska pimpa den med swarovskistenar så den matchar med mina lackade stövlar. Jag dör, kommer bli så snyggt <3
Tycker det är så kul att Uvex och andra plasthjälmar blivit så populära inom dressyren och att nästan alla i höga klasser rider med dem! Tycker det kommer bli perfekt att kombinera med min John Whitaker samets hjälm. Uvexen kan jag ha när det dammar, är för varmt, regnar och snöar utan att oroa mig för att den ska förstöras. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0