Med eller utan hals?

Jag har ju tittat på tävlingstäcken ett tag, och nu tror jag att jag hittat ett som jag faktiskt kan tänka mig att betala för. Det jag undrar över är om jag ska ha ett med hals eller utan?
Båda modellerna är av märket Wembley, och det utan hals kostar 495 kr och det med kostar 629 kr. Båda täckena verkar prisvärda.
Vad tycker ni, ska jag köpa ett med eller utan hals?
Jag har inget innetäcke med hals så jag skulle behöva ett...
Täcket finns i lite olika färger, jag gillar den här blå :)

Kommentarer
Postat av: Olga

Hästar håller sig mycket varmare än man kan tro. Det är onödigt att ha halstäcken även om det är minusgrader, alltså på vintertäcken för de fryser så sällan där. Jag skulle ta det utan, med är bara onödigt. Gör ändå ingen skillnad för hästen liksom. Dessutom dyrare! ;)

2013-04-22 @ 13:33:13
Postat av: Olga

Hästar håller sig mycket varmare än man kan tro. Det är onödigt att ha halstäcken även om det är minusgrader, alltså på vintertäcken för de fryser så sällan där. Jag skulle ta det utan, med är bara onödigt. Gör ändå ingen skillnad för hästen liksom. Dessutom dyrare! ;)

2013-04-22 @ 13:33:23
Postat av: Malin

Det beror ju på om du ska ha det på sommaren eller på vinter. Och hur lätt din häst fryser ;)

2013-04-22 @ 20:47:58
URL: http://malinottenback.blogg.se
Postat av: Carolina - Beridare på Stall Assla

Jag tror inte det är nödvändigt med hals, men känner du att du bara vill ha ett för att så kör på ;)

2013-04-23 @ 09:48:00
URL: http://asslatjejerna.se
Postat av: Klara

Jag skulle ta de med hals! Bara att vika in om du inte vill använda den :)

2013-04-23 @ 10:30:40
URL: http://klarrs.blogg.se

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0