Mål och tanker kring söndag

Mina mål på söndag är att rida runt 65 %. Sen är det ju självklart att blir det missar och han blir spänd så hamnar vi inte på den procenten. Men eftersom det är på våran hemmaklubb, det bara är en LB:1 och vi ridit på så bra procent senast vi red det programmet så känner jag att vi borde ganska lätt rida över 65% 
 
Men mina mål är i alla fall
 
- Avslappnad häst
 
- 0 missar, i värsta fall något mindre som sen fattning eller något annat. 
 
- över 60 % men helst runt 65%
 
-explosiv och en bra känsla, uppe i formen
Sist på Vallentuna!
 
Dock har jag lite problemas. Jag ska vara funktionär under förklassen, som jag för övrigt inte ska rida. Men jag ska stå mellan 10.30 till 13.00. Min start är klockan 14.00 och vill absolut inte att yngve ska stå i 4 timmar innan starten sen plus kanske två-tre timmar efter. Jag hinner inte tillbaka till stallet och hämta honom heller.
 
Det ända alternativet jag har är att någon annan fixar honom, ÅH. Så himla jobbigt bara. Det får lösa sig på något sätt. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Tove

Jag hade gärna hjälpt till men jag ska jobba och sen direkt på födelsedagsfirande :/

2013-04-16 @ 15:31:39
URL: http://granaryttarna.se

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0